ITeXXion B.V. is een jong en dynamisch ICT bedrijf dat haar activiteiten richt op wireless netwerking (draadloos netwerk) in bedrijfsomgevingen.

Onze serveromgevingen in combinatie met wireless networking geeft uw bedrijf de hoogst mogelijke flexibiliteit. Door gebruik te maken van gecertificeerde wireless hardware die door onze getrainde technici op lokatie wordt geinstalleerd zijn ook uw waardevolle gegevens altijd voldoende beveiligd.

 

ITeXXion is ook aktief op het gebied van High Availability Office Servers, Software Ontwikkeling, Internet Hosting en ontwikkeling, Remote Netwerk- en Systeembeheer. Wij ondersteunen en promoten Open Source.

Onze brede kennis en kwalitatief hoogstaande producten brengen uitzonderlijke hoog kwalitatieve en flexibele automatisering tot één punt samen.

 

Integratie is van de pluspunten van ITeXXion. Het doelgericht samenbrengen van Informatie en Communicatie Technologie verhogen de productiviteit van uw automatisering en ITeXXion weet dit voor U te releaseren.

 

Op het gebied van telecommunicatie kunnen we een ruim assortiment van Alcatel OmniPCX telefooncentrales aanbieden en onderhouden. Nieuwe technieken, zoals Voice over IP (VOIP), zorgen dat ook uw bedrijf bij de tijd blijft. Ook andere producten, zoals de Alcatel E4200 serie centrales, kunnen door ITeXXion worden onderhouden en geconfigureerd.

 

Het hoofdkantoor van ITeXXion B.V. is gevestigd in Enkhuizen, waarbij we actief zijn door heel Nederland.

 

ITeXXion B.V. is een officieel Cisco partner. Dit betekent dat we rechtstreeks samen werken met de grootste  netwerkaanbieder ter wereld maar ook dat we kwalitatief aan hoge eisen voldoen.

 


Ook voor de particuliere en SOHO markt heeft ITeXXion connecties met partners.
Linksys, welke een dochter onderneming van Cisco Systems is, is hierin onze grootste leverancier.

 

 

Sinds 2004 is ITeXXion reseller van de administratieve software van Snelstart.

Snelstart levert betaalbare modulair opgezette boekhoudkundige pakketen voor elke branche in het bedrijfsleven. Boekhouden, facturen, automatische BTW aangifte maar ook voorraad beheer behorenn tot de module keuzes van Snelstart. Snelstart kan samenwerken met de telebankier pakketen van vrijwel alle grotere banken in Nederland.